„Będziesz szczęśliwy, jeśli masz czas na to, co nie daje pieniędzy,

jeśli słyszysz jeszcze śpiew ptaków, dostrzegasz jeszcze kwiaty, drzewa i gwiazdy na niebie

i potrafisz jeszcze jak dziecko wszystkiemu się dziwić.”

Phil Bosmans

piątek, 24 czerwca 2016

Dzwonek, ostróżka i róża

Kocham kwiaty i uwielbiam je malować. Tym razem wybrałam  kolorowe dzwonki, pachnące róże oraz ostróżkę. 

Nazwa Delphinium (ostróżka) pochodzi od greckiego słowa "delphi", co oznacza "delfin", bowiem młode pąki ostróżek przed otwarciem przypominają kształtem delfiny.

Wszystkie te kwiaty posiadam w swoim mini ogródku, a pielęgnacja ich sprawia mi mnóstwo satysfakcji.











A tu propozycja wyjątkowego prezentu na 50-lecie ślubu :)









8 komentarzy:

  1. Cudowne, moja babcia kiedyś robiła takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpis, który ma mnóstwo ciekawych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog jest bardzo ciekawy. Mam nadzieje, że dodasz kolejny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wpis. Posiada mnóstwo ciekawych informacji. Dlatego też zamierzam odwiedzić go za jakiś czas licząc że dodasz coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam odwiedzać Twojego bloga, ponieważ dodajesz naprawdę ciekawe wpisy. Myśle, że wiele osób jest pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog zrobił na mnie wrażenie, gdyż wpisy są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takich świetnych blogów nie ma zbyt wiele.

    OdpowiedzUsuń
  8. Blog jest naprawdę fajny. Uwielbiam na niego wchodzić.

    OdpowiedzUsuń